1.7 C
București
vineri, decembrie 13, 2024
AcasăAfaceri si FinanteBogner deschide un magazin monobrand în București

Bogner deschide un magazin monobrand în București

Câteva cuvinte despre brandul Bogner

Bogner este un brand german iconic în moda Athluxury, activ pe piață din 1932. În prezent, face un pas important în Europa de Est prin deschiderea unui magazin monobrand în The Grand Avenue, JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Această realizare este posibilă datorită parteneriatului cu Iceland S.R.L., compania care aduce Bogner în România. Investiția în acest spațiu de 131 mp este estimată la aproximativ 500.000 de euro. Iar lansarea marchează o extindere semnificativă a prezenței Bogner în regiune.

De ce Bogner în București?

Decizia de a deschide un magazin în București reflectă dinamica pieței de lux din România. “Comparativ cu alte piețe din regiune, consumatorul român este mai sofisticat, mai expus la tendințele internaționale. Și caută produse care combină stilul și funcționalitatea. Spre deosebire de Bulgaria, unde publicul este mai puțin expus la tendințele internaționale, publicul din România pune accent pe alegeri de calitate. Alegeri adaptate stilului său de viață.”, a declarat Snezhana Petkova, partener Bogner în România.

Bogner

Magazinul Bogner din București se adresează consumatorilor urbani, activi și pasionați de sporturi de iarnă. Dar și celor care apreciază moda funcțională și eleganța în viața de zi cu zi. „România este o piață în creștere și vedem un potențial semnificativ în atragerea publicului tânăr urban. Public care își dorește produse premium, dar versatile”, a declarat Dimitar Tsikandelov, partener Bogner în România. Se estimează că magazinul va genera o cifră de afaceri anuală între 1,2 și 1,5 milioane de euro, bazându-se pe creșterea constantă a interesului pentru moda de lux în România.

Contractul pentru deschiderea magazinului din București a fost intermediat de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox. Această colaborare susține obiectivul de a aduce brandul mai aproape de consumatorii locali, printr-un concept adaptat cerințelor pieței.

Cele mai apreciate colecții Bogner

Deși Bogner este recunoscut global pentru echipamentele sale de schi, colecțiile ready-to-wear sunt cele care atrag tot mai mult atenția publicului internațional. Spre exemplu, puloverul „Ivana”, realizat din lână virgină și mătase, a fost recent listat de Vogue printre piesele esențiale ale sezonului de iarnă. Produsele sunt concepute pentru a răspunde nevoilor unui public sofisticat, care caută un echilibru între performanță, calitate și eleganță. Prin urmare, prețurile articolelor din colecție variază între 100 și 4.500 de euro.

Sursă articol: https://www.skinit.ro/bogner-deschide-un-magazin-monobrand-in-bucuresti/

Mihai Balaceanu
Mihai Balaceanu
Născut în anul 1994, Mihai Bălăceanu a absolvit Facultatea de Litere, specializându-se în Comunicare și Relații Publice la Universitatea din București. A debutat în literatură în 2018, câștigând locul al doilea la un concurs de proză scurtă organizat de Revista de povestiri, sub evaluarea Veronicăi D. Niculescu. În 2021, operele sale literare au fost incluse în „Șotron pe zăpadă”, o antologie de povestiri editată de Editura Siono. În prezent, Mihai este SEO Copywriter la o agenție de web design și activează ca autor de recenzii de cărți, editoriale și proză scurtă pentru publicații ca Ficțiunea, Revista Familia și LiterNautica.
Citeste si
Cele mai populare
itexclusiv.ro